اخبار دندانپزشکی و پزشکی

آزمون های ارزیابی دانش آموختگان دندانپزشکی و داروسازی برگزار شد

آزمون های ارزیابی دانش آموختگان دندانپزشکی و داروسازی برگزار شد

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

داوطلبان این آزمون دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی هستند که پس از تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور در دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار شد.

در پانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر روز پنجشنبه ۲۱ مرداد برگزار می شود.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده اند، می توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون معرفی خواهند شد.

همچنین بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

این آزمون برای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور که پیش از این نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کرده اند برگزار می شود.

بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور روز پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ در سالن های آزمون الکترونیک دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار شده است.

مرحله پس از شرکت در آزمون پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، طول دوره تکمیلی و تعداد واحدهای درسی بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می شود. معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

[ad_2]
منبع

دیدگاهتان را بنویسید