در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 16 20 24

مشخصات فنی فیزیک فورسپرس (آتراماتیک/آتروماتیک) فاراطب پیشرو

برای ملاحظه توضیحات تخصصی و عکس ها و تصاویر فورسپس (آتراماتیک یا آتروماتیک) دندانپزشکی به صفحه آن محصول مراجعه نمایید.

معرفی و بررسی فیزیک فورسپرس (آتراماتیک) و انواع آن

فرایند کشیدن دندان بدون جراحت عمیق و خاص نیازمند ابزارهایی تخصصی و حرفه‌ای است. ابزارهایی همچون فیزیک فورسپرس (آتراماتیک) یکی از بهترین ابزارها برای گرفتن و کشیدن دندان هستند. این ابزارها به دلیل متحمل شدن فشارهای بیش از حد اغلب از جنس آلیاژ استیل ضدزنگ و مستحکم یا فولاد کربنی مقاوم ساخته می‌شوند تا علاوه بر داشتن طول عمر بالا کارکرد مطلوبی داشته باشند.

فیزیک فورسپرس (آتراماتیک) چیست و چه کاربردی دارد؟

در بسیاری از جراحی‌های مربوط به دندانپزشکی به علت عمیق بودن ناحیه عمل، نیاز به ابزاری طویل و حرفه‌ای برای فیکس کردن انگشتان است. فیزیک فورسپرس (آتراماتیک) بهترین گزینه انتخابی برای انجام چنین جراحی‌هایی به بهترین شکل ممکن است. یکی از موارد کاربرد فیزیک فورسپرس (آتراماتیک) کشیدن ایمن و سالم انواع دندان است.

از این ابزار می‌توان در کشیدن دندان‌های عقبی بیمار که دور از دسترس بوده و همواره کشیدن آن‌ها سخت و دشوار است، استفاده کرد. دسته‌های این ابزار غالبا بلند و طویل طراحی شده و انجام جراحی‌های عمیق دندانی را برای دندانپزشک فراهم می‌کند.

نحوه کار با فیزیک فورسپرس (آتراماتیک)

یکی از آرواره‌های ابزار فیزیک فورسپرس (آتراماتیک) همواره دارای گاردی ضخیم و پلاستیکی است، این گارد پشت لب‌های بیمار می‌رود، آرواره دیگر این ابزار که دارای نوک ‌تیز و بسیار سخت است، غالبا به ناحیه لینگوال یا همان ناحیه میان ریشه و دندان قرار می‌گیرد. زمانی که این دو آرواره در محل مخصوص خود قرار می‌گیرند، دندانپزشک می‌تواند فرایند کشیدن دندان را به صورت سریع و ایمن انجام دهد.

دندانپزشک با به‌کارگیری این ابزار موقعیت دندان را سنجیده و تا جای ممکن آن را به سمت جلو و عقب تکان می‌دهد، با انجام این کار حفره دندان‌ به تدریج بزرگ‌تر شده و با ادامه این روند در نهایت منجر به کنده شدن دندان می‌شود. استفاده از این ابزار برای متخصصین ایمپلنت این امکان را فراهم می‌کند تا فرایند ایمپلنت را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. این ابزار نیازی به برخورد با کراون و انجام عملیات حرفه‌ای و پیچیده برای کشیدن دندان ندارد.

انواع فیزیک فورسپرس (آتراماتیک)

فیزیک فورسپرس (آتراماتیک) ابزاری است که برای کشیدن دندان‌هایی از نوع مولار و حتی دندان‌های سخت شیری بسیار مناسب است. به همراه داشتن ست 6 عددی فیزیک فورسپرس منجر به افزایش سرعت عمل دندانپزشک در فرایند کشیدن دندان می‌شود. از انواع فیزیک فورسپرس (آتراماتیک) می‌توان به فورسپرس آناتومیک، عاج‌دار و سوراخ‌دار اشاره کرد.

قیمت خرید آنلاین فورسپرس (آتراماتیک)

برای خرید فیزیک فورسپرس (آتراماتیک)  می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فاراطب پیشرو اقدام نمایید. محصولات فاراطب پیشرو دارای قیمت رقابتی و کیفیت بالایی می باشند. همچنین برخی از محصولات در دو نوع اقتصادی با کیفیت مطلوب و با کیفیت عالی عرضه میشوند که در اینصورت در عنوان محصول و یا توضیحات و قیمت محصول این مورد مشخص شده است.

کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش فورسپرس (آتراماتیک) دندانپزشکی

ابزارهای دندانپزشکی فاراطب پیشرو عمدتا تا ۵ سال ضمانت تعویض و تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارند و اکثرا از بهترین آلیاژ استیل ساخته شده اند.

همچنین طراحی و ساخت محصولات فاراطب پیشرو مطابق با بهترین نمونه های خارجی می‌باشد و در نتیجه شما هم از استفاده از آن لذت خواهید رد و هم از طول عمر بالای آن بهره‌مند خواهید شد.

هدف ما ارائه کیفی ترین خدمات و محصولات به مشتریان می‌باشد و همواره در این راستا کوشیده ایم و رضایتمندی مشتریان گواه ما بر این مدعاست.

خدمات فروش و پس از فروش ما به سرتاسر ایران ارائه می‌گردد.

دندانپزشکی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فاراطب پیشرو اقدام نمایید. محصولات فاراطب پیشرو دارای قیمت رقابتی و کیفیت بالایی می باشند. همچنین برخی از محصولات در دو نوع اقتصادی با کیفیت مطلوب و با کیفیت عالی عرضه میشوند که در اینصورت در عنوان محصول و یا توضیحات و قیمت محصول این مورد مشخص شده است.