نمایش 1–16 از 45 نتیجه

نمایش 16 20 24

مشخصات فنی سوزن گیر، هموستات و شان گیر دندانپزشکی

برای ملاحظه توضیحات تخصصی و عکس ها و تصاویر هر کدام از ابزار های ترمیمی دندانپزشکی به صفحه آن محصول مراجعه نمایید.

معرفی و بررسی سوزنگیر، هموستات و شانگیر و کاربرد آن‌ها در دندانپزشکی

در فرایند‌های مختلف دندانپزشکی به خصوص جراحی لثه، فک و کشیدن انواع دندان از ابزارهایی همچون سوزنگیر، هموستات و شانگیر استفاده می‌شود. هر یک از این ابزارهای کارایی مخصوص خود را داشته و غالبا از جنس استیل ضدزنگ هستند.

هموستات دندانپزشکی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی و مهم در انواع جراحی‌های مربوط به فک و لثه هموستات دندانپزشکی نام دارد. آرواره‌های این ابزار بسیار مستحکم بوده و برای کشیدن دندان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هموستات برای برداشتن استخوان‌ها از داخل دندان استفاده می‌شود. یکی دیگر از موارد کاربرد هموستات در قراردادن دقیق و آرام پانسمان روی دندان ترمیم شده است. هموستات‌ها برای گرفتن نخ بخیه و حفظ بافت در جراحی دندان‌ها نیز استفاده می‌شوند.

انواع هموستات دندانپزشکی

  • هموستات سرکج
  • هموستات کوخری
  • هموستات 90 درجه
  • هموستات لابراتوری حلقه‌دار سر صاف یا سرکج
  • هموستات آلیس

معرفی ابزار سوزنگیر و کاربرد آن

قیچی سوزن‌گیر ابزاری بسیار کاربردی در بخیه‌زنی است. آرواره‌های این ابزار دارای دندانه‌ها و شیارهای ظریف بوده و قابلیت گرفتن نخ بخیه را بدون آسیب رساندن به بافت آن دارد. عملکرد این ابزار تا حدودی شبیه به هموستات است. اما آرواره‌های سوزن‌گیر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به دندانپزشک و جراح این امکان را می‌دهند تا سوزن را در داخل بافت‌های مختلف بدون نیاز به فشاردادن نگهدارنده مانور دهد.

طراحی خاص و متفاوت این ابزار به دندانپزشک این امکان را می‌دهد تا در فضاهای باریک و اطراف ساختارهای ظریف دندان حرکات دقیق‌تری داشته باشد. قسمت پایینی این ابزار می‌تواند به عنوان قیچی برای برش نخ‌های جراحی مورد استفاده قرار گیرد.

انواع سوزنگیر

  • سوزنگیر 14 سانت سر صاف
  • وزنگیر 14 سانت سرکج
  • سوزنگیر 16 سانت
  • سوزنگیر تنگستن 14، 15 و 16 سانت
  • سوزنگیر کاستروویچو 14 سانت

شانگیر چیست و چه کاربردی در دندانپزشکی دارد؟

از شانگیر برای گرفتن محکم بافت و کشش آن در موضع جراحی استفاده می‌شود. بخش انتهائی آرواره‌های این ابزار دندانه‌هایی به منظور قفل‌کردن قرار داده شده‌اند.

از این ابزار اغلب با عنوان فورسپرس حوله یاد می‌شود. قابلیت اتوکلاو و ضدعفونی شدن این ابزار به دلیل داشتن بدنه‌ای از جنس استیل بسیار زیاد است. وظیفه اصلی شانگیر نگه داشتن شان در محل جراحی و نمایش دادن محل جراحی و پوشش کامل  اطراف ناحیه جراحی است. با استفاده از بخش انتهائی این ابزار می‌توان نخ‌های جراحی را برش داد.

انواع شانگیر

  • شانگیر 14 سانتی
  • شانگیر 9 سانتی

قیمت خرید آنلاین سوزن گیر، هموستات، شان گیر دندانپزشکی

برای خرید انواع سوزن گیر، هموستات، شان گیر دندانپزشکی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فاراطب پیشرو اقدام نمایید. محصولات فاراطب پیشرو دارای قیمت رقابتی و کیفیت بالایی می باشند. همچنین برخی از محصولات در دو نوع اقتصادی با کیفیت مطلوب و با کیفیت عالی عرضه میشوند که در اینصورت در عنوان محصول و یا توضیحات و قیمت محصول این مورد مشخص شده است.

کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش ابزار سوزن گیر، هموستات، شان گیر

ابزارهای دندانپزشکی فاراطب پیشرو عمدتا تا ۵ سال ضمانت تعویض و تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارند و اکثرا از بهترین آلیاژ استیل ساخته شده اند.

همچنین طراحی و ساخت محصولات فاراطب پیشرو مطابق با بهترین نمونه های خارجی می‌باشد و در نتیجه شما هم از استفاده از آن لذت خواهید رد و هم از طول عمر بالای آن بهره‌مند خواهید شد.

هدف ما ارائه کیفی ترین خدمات و محصولات به مشتریان می‌باشد و همواره در این راستا کوشیده ایم و رضایتمندی مشتریان گواه ما بر این مدعاست.

خدمات فروش و پس از فروش ما به سرتاسر ایران ارائه می‌گردد.