اخبار دندانپزشکی و پزشکی

خدمات جهادی دندان پزشکی به زندانیان ورامین ارائه می‌شود

خدمات جهادی دندان پزشکی به زندانیان ورامین ارائه می‌شود
[ad_1]

خدمات جهادی دندان پزشکی به زندانیان ورامین توسط گروه های جهادی و علاقمندان متخصص ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه‌های جهادی و مردمی که در دوران کرونایی و در مسیر خدمت رسانی به قشرهای مختلف، امتحان موفق و غرور آمیزی پس داده‌اند این روزها همزمان پا به عرصه جدیدی گذاشتند. یکی از شاخصه‌های دوران تحول در قوه قضائیه توجه به ظرفیت‌های بی نظیر مردمی در جهت پیشبرد امور است. چندی پیش و در همین راستا دستورالعمل نحوه مشارکت‌های مردمی توسط رئیس عدلیه به تمامی واحدهای قضائی ابلاغ شد تا این تصمیم و سیاست مهم ضمانت اجرایی پیدا کند

حالا و در راستای همین رویکرد و با همت رئیس جدید سازمان زندان‌ها، گروههای مردمی برای اولین بار پا به زندان‌ها گذاشتند تا زندانی‌ها که تا کنون کمتر از خدمات و ظرفیت‌های این جریان‌های پر تلاش و پرانگیزه بهره مند می‌شدند هم از این فرصت استفاده کنند.

امروز و در همین جهت تعدادی از دندان پزشکان گروه جهادی منتظران ظهور به زندان ورامین رفتند تا به زندانیانی که مشکلات دندان پزشکی داشتند رسیدگی کنند.

گفتنی است این حرکت بدیع برای اولین بار صورت گرفته و پای ظرفیت‌های مردمی را به زندان‌ها باز کرده تا کمکی بزرگ باشد جهت بهبود وضعیت فرهنگی و خدمت رسانی در زندان‌های سراسر کشور خدمات این گروه دندان پزشکی جهادی به زندانیان ورامین رایگان بوده و ظرف امروز و فردا (روز جمعه) ارائه خواهد شد و در هفته‌های آینده نیز در سایر زندان‌های کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید