اخبار دندانپزشکی و پزشکی

امروز آخرین فرصت ثبت نام در آزمون دانشنامه دندانپزشکی

امروز آخرین فرصت ثبت نام در آزمون دانشنامه دندانپزشکی
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی گواهینامه/ دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ و آزمون شفاهی در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه ۲۲ تا ۲۴ مهرماه ۹۹ برگزار می شود.

مهلت ثبت نام و ویرایش فرم ثبت نام آزمون کتبی دانشنامه/ گواهینامه دندانپزشکی برای آن دسته از متقضیان شرکت در آزمون کتبی دانشنامه/ گواهینامه دندانپزشکی که در بازه زمانی قبلی موفق به ثبت نام نشده اند، تمدید شده است و داوطلبان می توانند تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۳ مردادماه ۹۹ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان واجد شرایط همزمان ملزم به ثبت نام از طریق سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی به نشانی obligat.behdasht.gov.ir نیز هستند.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است. مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب، تصویر اسکن شده از معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون، تصویر اسکن شده از صفحات اول و دوم شناسنامه، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.

هزینه شرکت در آزمون به شیوه اینترنتی پرداخت می شود و داوطلبان باید به لینک «پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام» مراجعه و هزینه شرکت در آزمون را بر اساس مبالغ مندرج در سایت با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت و کد پرداخت را دریافت کنند.

هزینه ثبت نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون گواهینامه/ دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ شرکت می کنند یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) و برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می کنند ۲ میلیون ریال (۲۰۰ هزار تومان) و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می کنند ۴ میلیون ریال (۴۰۰ هزار تومان) است.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید