اخبار دندانپزشکی و پزشکی

کارت آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی منتشر شد

کارت آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی منتشر شد

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام پانزدهمین آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی در روزهای ۲۳ تا ۲۹ تیرماه انجام شد و آزمون پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

داوطلبان این آزمون دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی هستند که پس از تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

کارت ورود به جلسه پانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از امروز سه شنبه ۱۹ مرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

داوطلبان باید قبل از پرینت کارت ورود به جلسه، فرم خوداظهاری کرونا را تکمیل کنند و پس از آن از کارت پرینت بگیرند. تمامی افراد باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

فهرست منابع بخش اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۱۴۰۰ در سایت سنجش www.sanjeshp.ir در پیوند منابع آزمونها، منابع آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی در سال ۱۴۰۰ قابل دسترسی است.

فهرست منابع بخش علوم پایه آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۱۴۰۰ در سایت سنجش www.sanjeshp.ir در پیوند منابع آزمونها، منابع آزمون جامع علوم
پایه پزشکی و دندانپزشکی قابل دسترسی است.

در پانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۱ مرداد و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر روز پنجشنبه ۲۱ مرداد برگزار می شود.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده اند، می توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون معرفی خواهند شد.

[ad_2]
منبع

دیدگاهتان را بنویسید