اخبار دندانپزشکی و پزشکی

پلمپ یک مرکز مشاوره مامایی غیرمجاز در اردبیل

پلمپ یک مرکز مشاوره مامایی غیرمجاز در اردبیل

[ad_1]

روزبه مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همشهریان باید از مراجعه به واحدها و مؤسسات غیرمجاز درمانی خودداری کنند اظهار کرد: در بازدید کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و پس از هماهنگی با اداره اماکن نیروی انتظامی، یک واحد مرکز مشاوره مامایی غیرمجاز پلمپ شد.

وی به تخلفات صورت گرفته در این مرکز اشاره کرد و افزود: این مرکز به دلیل مداخله در امور درمان توسط افراد فاقد صلاحیت و فعالیت در شرایط و فضای فیزیکی غیر استاندارد و نیز اخذ مبالغ نامتعارف از مراجعین، پلمب و پرونده این مرکز جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن هشدار به افراد غیر متخصص در رابطه با دخالت در امور درمان خاطرنشان کرد: بدون همکاری و اطلاع رسانی مردم شناسایی و نظارت بر این مراکز مشکل خواهد بود به همین خاطر درخواست ما از همشهریان عدم مراجعه به این مکان‌ها است.

مقدم افزود: پزشکان و متخصصین و همکاران کادر پزشکی باید پروانه مطب خود در را معرض دید عموم مردم نصب کنند و مراجعین نیز به دقت این گواهی را کنترل و سپس اقدام به ادامه درمان و دریافت خدمات درمانی کنند.

وی در پایان از مردم خواست هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گزارش دهند.

[ad_2]
منبع

دیدگاهتان را بنویسید