اخبار دندانپزشکی و پزشکی

نکاتی که حتماً در هنگام کاشت ایمپلنت دندان باید بدانید

نکاتی که حتماً در هنگام کاشت ایمپلنت دندان باید بدانید

[ad_1]

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بهداشت دهان و دندان یکی از مهمترین مواردی است که از کودکی باید به آن پرداخت. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان نظیر عدم استفاده از نخ دندان و مسواک زدن به مرور زمان باعث ناراحتی‌های دندان و لثه می‌گردد. پوسیدگی‌های شدید ناشی از این عدم بهداشت و در برخی مواقع مسائل ژنتیکی باعث می‌گردد که در بزرگسالی دندان‌ها به مرور تخریب و جای آن خالی گردد و مشکلاتی نظیر عدم اعتماد به نفس و صحبت کردن در جمع، عدم خوب جویدن غذا، تحلیل استخوان فک و صورت و … را شاهد باشیم. بسیاری از افراد برای درمان دندان از دست رفته خود تصمیم به جراحی ایمپلنت می‌گیرند اما مواردی همچون ترس از درد جراحی ایمپلنت، هزینه و قیمت ایمپلنت دندان و نوع برندی که برای آنها استفاده می‌شود آنها را از انجام این کار باز می‌دارد که همین امر باعث می‌شود درمان آنها به تعویق بیفتد و حتی صورت نگیرد و مشکلات بیشتر و بیشتر گردد. دکتر آرش غفوری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت و فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران و رئیس سابق دانشکده دندانپزشکی گیلان و مدیر مرکز تخصصی ایمپلنت رشت تمامی این نگرانی‌ها را برای مراجعین گرامی در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت را برطرف نموده است.

دکتر آرش غفوری می‌گوید یکی از مواردی که باعث می‌شود بسیاری از افراد از درمان‌های دندانپزشکی و جراحی ایمپلنت خودداری کنند ترس از درد درمان‌های دندانپزشکی است.

درمان‌های دندانپزشکی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه شود زیرا عدم توجه کافی به این امر ممکن است باعث بیماری‌های سخت مانند سرطان و یا حتی سکته گردد. بنابراین مراجعه به یک متخصص ماهر و با تجربه امری ضروری است. دکتر آرش غفوری متخصص ایمپلنت و جراحی لثه در رشت با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته از قبیل استفاده از سوزن‌های لیزر کات که باعث می‌گردد هیچ گونه دردی هنگام تزریق داروی بی حسی متوجه بیمار نگردد و همینطور استفاده از داروهای بی حسی خاص مانند بوپیواکایین و با تکنیک‌های خاص و منحصر به فرد در کاشت ایمپلنت و در کمترین زمان ممکن باعث گردیده دغدغه اصلی بیماران که همان احساس درد در هنگام درمان‌های دندانپزشکی است رفع گردد و این مرکز به عنوان بهترین مرکز کاشت ایمپلنت بدون درد شناخته شود. یکی دیگر از مواردی که باعث آرامش خیال مراجعین گرامی در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت می‌گردد استفاده از ایمپلنت‌های روز و معتبر دنیا با کیفیت بالا و از همه مهمتر گارانتی مادام العمر می‌باشد که مراجعین عزیز می‌توانند گارانتی و اصالت ایمپلنت خود را از این مرکز دریافت نمایند. تمامی این موارد باعث گردیده مرکز تخصصی ایمپلنت رشت دکتر آرش غفوری به یکی از خوشنام ترین مراکز تخصصی جراحی ایمپلنت رشت و گیلان تبدیل گردد.

نکاتی که حتماً در هنگام کاشت ایمپلنت دندان باید بدانید

دکتر آرش غفوری می‌گوید: یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی بیماران قیمت و هزینه کاشت ایمپلنت و درمان‌های دندانپزشکی است و از آنجایی که تمام جنبه‌های زندگی ما با اقتصاد گره خورده است، مدیریت بودجه در این مورد نیز یکی از اصولی‌ترین مواردی است که باید رعایت شود، بنابر این بیماران باید بدانند ابتدا درمان‌هایی که برایشان ضروری است مانند درمان‌های ریشه و جراحی ایمپلنت که نیازهای اصلی شان است را انجام دهند و سپس سراغ درمان‌های زیبایی و کانترینگ که فقط خواسته آنها برای ظاهری زیباتر است بروند.

مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به مدیریت دکتر آرش غفوری افتخار دارد از سال ۱۳۹۴ تاکنون به افراد زیادی در زمینه جایگزینی دندان‌های خارج شده با استفاده از ایمپلنت دندانی کمک کند.

مهارت و احساس مسئولیت تیم مرکز تخصصی ایمپلنت رشت در کنار استفاده از محصولات و برندهای شناخته شده و معتبر دنیا مانند، این مرکز را به یکی از مراکز مورد اعتماد در بین بیماران تبدیل کرده است و تمام تلاش تیم درمانی ما فراهم آوردن محیطی آرام و با نشاط است تا تجربه تازه از درمان‌های دندانپزشکی و ایمپلنت را برای شما خلق کنند.

شما عزیزان برای آشنایی بیشتر می‌توانید به وبسایت مرکز تخصصی ایمپلنت رشت دکتر آرش غفوری (dr-ghafoori.com) مراجعه و یا با شماره ۰۱۳-۳۲۱۳۴۰۴۰ تماس حاصل نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

[ad_2]
منبع

دیدگاهتان را بنویسید