اخبار دندانپزشکی و پزشکی

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط گروه جهادی در زندان همدان

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط گروه جهادی در زندان همدان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان پروین ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از حضور دندان پزشکان گروه جهادی «منتظران ظهور» به مدت سه روز در زندان همدان خبر داد.

وی گفت: در راستای تاکید رئیس سازمان زندان‌های کشور مبنی بر توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی و همچنین حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان‌ها، مقرر شد دندان پزشکان گروه جهادی منتظران ظهور به مدت سه روز در زندان همدان حضور یابند.

وی افزود: در این برنامه که از فردا به مدت سه روز اجرا می‌شود تعدادی از دندان پزشکان گروه جهادی منتظران ظهور برای اولین بار در زندان همدان حضور خواهند یافت و به مشکلات دندان پزشکی زندانیان رسیدگی می‌کنند.

پژمان پروین ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی و مجاهدت و از خود گذشتگی جامعه پزشکی و کادر درمانی و بهداشتی طی ماه‌های اخیر و در پی شیوع بیماری کرونا، یادآور شد: مشارکت گروه‌های جهادی منتظران ظهور در قالب طرح خدمت رسانی و به صورت داوطلبانه به زندانیان نیازمند مجاهدتی عظیم برای این گروه محسوب می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: خدمات این گروه دندان پزشکی جهادی به زندانیان همدان به صورت داوطلبانه و رایگان بوده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۶و۲۷و۲۸ شهریور ماه سال جاری در زندان همدان صورت خواهد گرفت.

[ad_2]
منبع

دیدگاهتان را بنویسید