اخبار دندانپزشکی و پزشکی

آزمون پذیرش فلوشیپ دندانپزشکی ۳۰ مهرماه برگزار می شود

آزمون پذیرش فلوشیپ دندانپزشکی ۳۰ مهرماه برگزار می شود

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده دندانپزشکی بر اساس ضوابط و دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهت پذیرش دستیار در مقطع فلوشیپ رشته دندانپزشکی بیمارستانی، ارتوسرجری، پریوایمپلنت، جراحی ایمپلنت های پیشرفته وپروستوایمپلت و جراحی بازسازی فک و صورت آزمون برگزار می کند.

این آزمون ۳۰ مهرماه برگزار می شود و مهلت ثبت نام از ۲۰ شهریور ماه تا ۲۰ مهرماه در محل مدیریت امورتحصیلات تکمیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهید بهشتی است.

تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان و شروع دوره آموزشی متعاقبا اعلام می شود.

ظرفیت دوره در رشته دندانپزشکی بیمارستانی سه نفر، ارتوسرجری دو نفر، پریوایمپلنت یک نفر، جراحی ایمپلنت های پیشرفته یک نفرو پروستوایمپلنت یک نفر و  جراحی بازسازی فک و صورت یک نفر است.

حداقل طول این دوره حداقل ۱۲ ماه و حداکثر  آن ۱۸ ماه و اولویت پس از قبولی، در شرایط یکسان، با اعضای هیئت علمی دانشکده های دندانپزشکی کشور است. شروع دوره منوط به پرداخت شهریه است و آزمون به زبان فارسی و انگلیسی و با نرم افزار Power Point برگزار می شود.

رشته های تخصصی پیش نیاز شرکت در آزمون فلوشیپ دندانپزشکی بیمارستانی، رشته دندانپزشکی کودکان  ارتوسرجری، ارتودانتیکس – پریوایمپلنت، پریودانتیکس- جراحی ایمپلنت های پیشرفته ، جراحی دهان و فک و صورت – پروستوایمپلنت، پروتزهای دندانی و جراحی بازسازی فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت است.

مدارک مورد نیاز شامل فتوکپی حکم استادیاری (رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی، پیمانی و یا قراردادی) جهت اعضاء هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی، اصل و فتوکپی دانشنامه تخصصی و یا گواهی قبولی در آزمون دانشنامه، فتوکپی گواهی اتمام کلیه تعهدات قانونی دوره تخصصی، ۲ سری فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات، ۶ قطعه عکس ۴×۳، دو سری فتوکپی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان است.

داوطلبان باید پیش از شروع امتحان، cv خود را به آموزش دانشکده دندانپزشکی تحویل دهند. هزینه ثبت نام مبلغ ۶۰۰ هزار ریال است.

[ad_2]
منبع

دیدگاهتان را بنویسید