اخبار دندانپزشکی و پزشکی

جزئیات ارائه مستندات در آزمون دانشنامه دندانپزشکی اعلام شد

جزئیات ارائه مستندات در آزمون دانشنامه دندانپزشکی اعلام شد

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دندانپزشکی (بورد دندانپزشکی)، در روز دوشنبه ۲۱ مهرماه سال ۱۳۹۹ با حضور ۴۷۹ داوطلب برگزار خواهد شد.

آزمون های کتبی و شفاهی رشته های دندانپزشکی ترمیمی و ارتودنسی و بیماری‌های دهان و جراحی در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی و بقیه رشته ها در دانشکده دندانپزشکی تهران برگزار می شود.

آزمون شفاهی بعد از آزمون کتبی از روز سه شنبه ۲۲ مهر آغاز خواهد شد. ۴۷۹ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که تعداد ۲۶۱ نفر در دانشگاه علوم پزشکی تهران و ۲۱۸ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی آزمون خود را برگزار خواهند کرد.

به منظور بهبود روند آزمون و جلوگیری از تجمع داوطلبان، تحویل مستندات در روزهای شنبه ۱۹ مهر و یکشنبه ۲۰ مهر در دانشکده دندانپزشکی صورت می گیرد.

داوطلبان آزمون باید بدون همراه و به تنهایی در محل آزمون حضور یابند. داوطلبان آزمون از به همراه داشتن هر گونه وسایل اضافه مانند: کیف، کتاب، موبایل، چمدان و …….. در محل آزمون جداً خودداری کنند.

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی کووید ۱۹ شیوه تهیه و تحویل مستندات پژوهشی نیز اعلام شده است.

دستیاران لازم است به جای تحویل فیزیکی مستندات پژوهشی CD آن را تحویل دهند. به این منظور کلیه مستندات پژوهشی خود را در یک فولدر با نام «مستندات پژوهشی- نام دستیار» آماده
کرده و این فولدر را بر روی یک CD ذخیره و در زمان و محل قید شده در «دستورالعمل آزمون شفاهی بورد» تحویل دهند. بر روی CD نام و رشته نوشته شود.

دستیاران رشته هایی که مقرر است «CD پاورپوینت کیس» تحویل دهند، باید فولدر مستندات پژوهشی را نیز بر روی همان CD ذخیره و تحویل دهند.

دستیاران باید مستندات پژوهشی خود را (کتاب، مقالات ، ثبت اختراع و..). به صورت فایل PDF ارائه کنند. نامه اخذ پذیرش مقالات که به امضای سرپرست تخصصی رسیده به صورت اسکن شده باید در مدارک تحویلی موجود باشد.

دستیاران موظفند اکانت Google scholar داشته باشند به نحوی که لینک همه مقالات دستیار در آن قابل دسترسی باشد.

دستیاران لازم است نسخه فیزیکی مستندات پژوهشی را نیز در یک پوشه پلاستیکی دکمه دار دارای برچسب مشخصات شناسایی داوطلب صرفا به همراه داشته باشند.

[ad_2]
منبع

دیدگاهتان را بنویسید