نمایش 1–16 از 61 نتیجه

نمایش 16 20 24

مشخصات فنی قلم کامپوزیت دندانپزشکی

برای ملاحظه توضیحات تخصصی و عکس‌ها و تصاویر قلم کامپوزیت دندانپزشکی به صفحه آن محصول مراجعه نمایید.

معرفی و بررسی قلم کامپوزیت دندانپزشکی و انواع آن

قلم کامپوزیت دندانپزشکی یکی از ضروری‌ترین ابزار‌هایی است که در کامپوزیت دندان و ترمیم کامپوزیت مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این قلم‌ها برای قراردادن کامپوزیت‌های دندانی در محل از پیش تعیین شده استفاده می‌شود. کاربرد قلم‌های کامپوزیت تنها به موارد فوق منتهی نشده و در بسیاری از فرایندهای ترمیم دندان مورداستفاده قرار می‌گیرند.

کیفیت ساخت قلم کامپوزیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در عملکرد قلم تاثیر بسزایی دارد. استفاده از قلم‌های بی‌کیفیت باعث می‌شود تا فرایند ترمیم دندان به شکلی خوب صورت نگرفته و در نهایت موجب ترمیم مجدد و هزینه‌های اضافی می‌شود.

موارد کاربرد قلم کامپوزیت

قلم کامپوزیت دندانپزشکی در پولیش و کانتور کردن پرکننده‌های آمالگام کاربرد گسترده‌ای دارد. همچنین از این قلم برای صیقل دادن پرکننده‌های کامپوزیت و تصحیح شکل آن‌ها استفاده می‌شود.

یکی دیگر از موارد کاربرد قلم کامپوزیت صاف کردن حاشیه‌های ناهموار و تیز دندانهای ترمیم شده و از بین بردن خراش‌های ایجاد شده روی مواد آمالگام است.

نوک قلم زیبایی دندانپزشکی به صورت افقی روی نواحی حفره آماده شده قرار می‌‌گیرد تا لبه نوک به صورت دقیق و صحیح روی مینای اصلی قرار گیرد. این فرایند به منظور مشخص‌کردن مقدار صحیح کامپوزیت شفاف Transparent composite به‌کاررفته روی خط پایانی Fishing Line به کار می‌رود.

در اثر این فرایند کامپوزیت‌های ترمیم زیبایی نهایی به صورت صحیح کالیبره شده و هیچ‌گونه اثر خاکستری Unpleasant gray effect در کامپوزیت‌ها باقی نمی‌ماند.

طراحی قلم کامپوزیت

هدف از طراحی سر باریک و نازک قلم کامپوزیت دندانپزشکی افزایش سهولت دندانپزشک در کار با کامپوزیت و اپلای کردن آن است. در مقابل سر پهن این قلم کاربرد پخش‌کننده داشته و در مواقعی چون کار با کامپوزیت برای افزایش سرعت عمل متخصص بسیار مناسب است.

معمولا نوک قلم‌ها دارای خمیدگی جزئی هستند، این خمیدگی به متخصص کمک می‌کند تا بعد از پخش کردن کامپوزیت بتواند به راحتی آن را روی محل فشار دهد. فشار دادن کامپوزیت توسط قلم باهدف افزایش چسبندگی کامپوزیت روی دندان صورت می‌گیرد.

انواع قلم کامپوزیت

قلم کامپوزیت انواع مختلفی دارد که هرکدام بنا بر طراحی خاص بدنه و نوک‌های دو سر خود کارایی متفاوتی دارند. انواع قلم کامپوزیت عبارت‌اند از:

  • قلم کامپوزیت هشت گوش در مدل‌های مختلف 349، 348، 347، 1409، 405، 407، 407t، 408، 413، 420، 421، k1407، k1411، k1415، k1419، k1420،
  • قلم کامپوزیت هالو تخت پانسمان
  • قلم کامپوزیت هالو کندانسور
  • قلم کامپوزیت هالو متوسط
  • قلم کامپوزیت هالو ریز
  • قلم کامپوزیت هالو دوسر تخت
  • قلم کامپوزیت هالو یکسر کوتاه و بلند
  • قلم کامپوزیت مخروطی
  • قلم کامپوزیت قدامی

قیمت خرید آنلاین قلم کامپوزیت دندانپزشکی

برای خرید انواع قلم کامپوزیت دندانپزشکی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فاراطب پیشرو اقدام نمایید. محصولات فاراطب پیشرو دارای قیمت رقابتی و کیفیت بالایی می باشند. همچنین برخی از محصولات در دو نوع اقتصادی با کیفیت مطلوب و با کیفیت عالی عرضه میشوند که در اینصورت در عنوان محصول و یا توضیحات و قیمت محصول این مورد مشخص شده است.

کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش ابزار قلم کامپوزیت (زیبایی)

ابزارهای دندانپزشکی فاراطب پیشرو عمدتا تا ۵ سال ضمانت تعویض و تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارند و اکثرا از بهترین آلیاژ استیل ساخته شده اند.

همچنین طراحی و ساخت محصولات فاراطب پیشرو مطابق با بهترین نمونه های خارجی می‌باشد و در نتیجه شما هم از استفاده از آن لذت خواهید رد و هم از طول عمر بالای آن بهره‌مند خواهید شد.

هدف ما ارائه کیفی ترین خدمات و محصولات به مشتریان می‌باشد و همواره در این راستا کوشیده‌ایم و رضایتمندی مشتریان گواه ما بر این مدعاست.

خدمات فروش و پس از فروش ما به سرتاسر ایران ارائه می‌گردد.