اخبار دندانپزشکی و پزشکی

۲ مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در آبادان پلمب شدند

۲ مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در آبادان پلمب شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، سیدمحمد صالحی بهبهانی یکشنبه اظهار داشت: پس از انجام بازرسی از این ۲ مرکز متخلف توسط کارشناسان ناظر درمان، متصدیان مراکز یادشده به مرجع ذیصلاح معرفی شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: این مراکز غیرمجاز پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان آبادان پلمب و تمامی تجهیزات مربوطه صورتجلسه و ضبط شد.

یک مرکز زیبایی غیر مجاز در شادگان پلمب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از پلمب یک مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

نورالله طاهری اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت مردم و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغ‌شده توسط وزارت بهداشت، یک مرکز زیبایی فاقد پزشک و مجوز رسمی که به صورت غیرمجاز در امور پزشکی از قبیل تزریق ژل، بوتاکس، لیزر موهای زائد مداخله داشت، توسط کارشناسان معاونت درمان شبکه بهداشت شادگان شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: با توجه به حساس بودن کار درمان و به مخاطره انداختن سلامت شهروندان با هماهنگی و حضور نمایندگان سازمان نظام پزشکی و صنف آرایشگران این مراکز پلمب و گزارش‌ لازم به منظور پیگیری تخلفات به مراجع قضایی ارسال شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: این مجموعه در راستای ارتقای سلامت شهروندان و برخورد با متخلفان حوزه درمان هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد و بر اساس قانون با متخلفان برخورد می کند و در صورت کشف هر گونه تخلف بهداشتی درمانی با عوامل متخلف طبق ضوابط، برخورد قانونی خواهد شد.

طاهری از شهروندان خواست برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و زیبایی تنها به مراکز مجاز که دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید