در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 16 20 24

مشخصات فنی الواتور آناتومیک دندانپزشکی

برای ملاحظه توضیحات تخصصی و عکس ها و تصاویرالواتور آناتومیک دندانپزشکی به صفحه آن محصول مراجعه نمایید.

 انواع الواتور آناتومیک و کاربرد هر یک

ابزار الواتور آناتومیک از جمله ابزار‌هایی است که در فرایند خارج‌سازی دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از تزریق ماده بی‌حس‌کننده از ابزار الواتور (Elevator) به منظور لوکسه کردن دندان استفاده می‌شود. این ابزار بنا بر طراحی خاص خود با نفوذ به لثه و جدا کردن آن از سطح دندان منجر به تسهیل فرایند کشیدن دندان می‌شود.

الواتور آناتومیک چیست و چه کاربردی دارد؟

الواتور آناتومیک تنها ابزاری است که بدون وجود آن فرایند خارج‌سازی دندان به صورت ناقص انجام می‌شود. استفاده از این ابزار از بروز مشکلاتی چون شکستگی دندان و ایجاد درد بسیار شدید جلوگیری کرده و با لق کردن دندان موجب جداشدن آن به صورت کامل از جایگاه خود می‌شود. الواتور آناتومیک نسبت به سایر الواتورها خوش‌دست‌تر بوده و از اعمال فشار بیش از حد به دست کاربر و خستگی عضلات دست جلوگیری می‌کند.

افزون بر این موارد الواتور آناتومیک در سایر فرایندهای مربوط به کشیدن دندان نیز کاربرد دارد. از دیگر موارد کاربرد الواتور آناتومیک در مطب دندانپزشکی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • گسترش استخوان آلوئول
  • خارج‌کردن قطعه‌های شکسته ریشه بدون آسیب به لثه
  • جلوگیری از زخم شدن لثه به هنگام جداکردن دندان

ابزار الواتور امکان جداکردن اتصالات بافت نرم یا همان لثه و استخوان اطراف دندان را فراهم می‌کند تا فرایند جداسازی با کمترین آسیب به نواحی اطراف و ساختار دندان صورت گیرد.

انواع الواتور آناتومیک

الواتور آناتومیک در سه نوع مختلف الواتور مستقیم، الواتور سوزنی و الواتور پرچمی تولید و عرضه می‌شود. هر یک از انواع الواتور آناتومیک دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ و مرغوب بوده و قابلیت اتوکلاو در دماهای بالا را دارند. انواع مختلف الواتور آناتومیک در ست‌های 7 عددی به بازار ارائه می‌شود تا دندانپزشک بتواند تمامی سایز‌های و الواتورهای چپ گرد و راست‌گرد مختلف را در یک پک در اختیار داشته باشد.

الواتور مستقیم آناتومیک

رایج‌ترین نوع الواتور آناتومیک، الواتور مستقیم است. این ابزار برای لوکسه کردن دندان و جداسازی بدون آسیب ریشه دندان از ساختار استخوانی و لثه اطراف دندان استفاده می‌شود. در حقیقت این نوع الواتور به واسطه بدنه باریک و دهانه مستقیم خود بافت‌های اطراف دندان را جدا کرده و فضا را برای لوکسه کردن دندان گسترش می‌دهد.

الواتور خمیده یا کرایر آناتومیک

الواتور آناتومیک (Cryer) به الواتور مثلثی شکل مشهور است. از این الواتور در جمع‌آوری ریشه‌های شکسته شده باقی‌مانده در داخل حفره دندان استفاده می‌شود.

الواتور سوزنی آناتومیک (Apex)

نوک دهانه این نوع الواتور آناتومیک تیزتر است. از این ابزار به منظور جداسازی تکه‌های شکسته شده ریشه دندان استفاده می‌شود. ممکن است بعد از کشیدن دندان توسط ابزار فورسپس مقداری از دندان در اثر فشار شکسته شود، در چنین مواقعی از این نوع الواتور برای جمع‌آوری تکه‌های باقی‌مانده استفاده می‌شود.

قیمت خرید آنلاین الواتور آناتومیک

برای خرید انواع الواتور آناتومیک دندانپزشکی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فاراطب پیشرو اقدام نمایید. محصولات فاراطب پیشرو دارای قیمت رقابتی و کیفیت بالایی می باشند. همچنین برخی از محصولات در دو نوع اقتصادی با کیفیت مطلوب و با کیفیت عالی عرضه میشوند که در اینصورت در عنوان محصول و یا توضیحات و قیمت محصول این مورد مشخص شده است.

کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش الواتور آناتومیک

ابزارهای دندانپزشکی فاراطب پیشرو عمدتا تا ۵ سال ضمانت تعویض و تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارند و اکثرا از بهترین آلیاژ استیل ساخته شده اند.

همچنین طراحی و ساخت محصولات فاراطب پیشرو مطابق با بهترین نمونه های خارجی می‌باشد و در نتیجه شما هم از استفاده از آن لذت خواهید رد و هم از طول عمر بالای آن بهره‌مند خواهید شد.

هدف ما ارائه کیفی ترین خدمات و محصولات به مشتریان می‌باشد و همواره در این راستا کوشیده ایم و رضایتمندی مشتریان گواه ما بر این مدعاست.

خدمات فروش و پس از فروش ما به سرتاسر ایران ارائه می‌گردد.